Wednesday, July 20, 2011

صدای گریه بچه رو میشنوی؟؟

سلام

نمیدونم  از کجا باید شروع کنم ؟؟؟

قبلاً یه بلاگ دیگه داشتم که خب مخاطب خاص خودش رو داشت ... 6 سال پیش بود ... کوته فکر بودم (البت نمیگم الان بلند و دراز فکرم ها!!!) ولی یهو تصمیم گرفتم بیام این بلاگ رو باز کنم و حرفای جدید بزنم ... حرفایی که ته دلم موندن و بغض شدن ... همشم نظر خودم هستش اگه حال نمیکنی میتونی نخونی ... واسمم مهم نیست که چند نفر پیگیر حرفام باشن شده 5 نفر باشن ولی 5 نفری که واقعاً درکم کنن بسمه ... !!!

تو توضیحات راجع به خودم مینویسم ... شاید امشب شاید بعداً ... !!!

از اوناییم نیستم که مثل بعضی از این حوصله دارها بشینم دوکیلو حرف بچسبونم به هم که یه پست بدم ... ممکنه یه پستم یه جمله باشه فقط ... پس اگه دنباله مطالب مفصل و خفنی از الان بگم ، حاجی یا آبجی اشتب اومدی ... !!!

ممکنه عفت کلامم رو از دست بدم از الان شرمنده ... نه شرمنده نیستم از الان بگم +18 نمیخونی نیا چون یهو میخوره تو ذوقت ... !!!

زورگو هم هستم غیر منطقی هم هستم نفهم هم بموقع هستم ... !!! پس بپا ... !!!

همین فعلاً ختم کلوم ... !!!

No comments:

Post a Comment