Thursday, July 21, 2011

وبلاگ

الان به قول شماها وبلاگیستای قدیمی "گودر" َمو ساختم ... !!!

فازی میده لعنتی ... بدون اینکه هی باز کنی بلاگ ها رو همشون یه جان . به قول جده ی بزرگم "صُنعت الله ، صُنعت الله  " .


نیمه شبه ... اوضاع آرومه چون همه خوابن ... قبل خواب یه فصل دعوا با مامانو خواهرم داشتم ... تف تو این زندگی ... با اون شخص مربوطه هم یه کنتاکتی پیش اومد صبح ، تا شب خبری ازش نبود ... :( داشتم میمردم از استرس ، آخه عزیزمه زندگیمه ...هرچیم بم بگین ک........س و اینا مهم نیست چون دوستش دارم ... !!!

چندتا وبلاگ و معرفی کرد بم از گودرش ... مام به قول خارجیا سابسکرایبش کردیم همشو ... منی که حوصله خوندن نداشتم دارم معتاد میشم ... !!! چه بیجنبه !!!

یه خبر هم خوندم تو الجزیره حال ندارم لینکش و پیدا کنم برین بخونین ... نوشته که یکی از مامورای کت و کلفت سی.آی.اِی (سیا  خودمون) گفته اسراییل دسته خر میخواد حمله کنه ... !!! بابا یکی به اینا بگه دست از سر کچله ما بردارین ... کم کشیدیم جنگم اضافه شه دیگه نور الا نور ... !!! من تازه دارم زندگی میکنم ول کنین دیگه ... !!!

دیگه بسه بخوابم صبح جاده رو ام ... اگه کسی میخونه ما که رفتیم تا فردا شب منتظر نباشه اونم اگه حال نوشتن داشته باشم ... !!! :)

No comments:

Post a Comment