Thursday, July 21, 2011

تناسخ

به تناسخ اعتقاد داری؟؟

من دارم 100% ایمان پیدا میکنم که قبلاً هم زندگی میکردم یه جای دیگه ... !!!

حالا الان میگم قضیه چیه ... !!!

من کوچیک بودم فکر میکردم اگه خدا یه اشتباه تو زندگیشو آفرینشش داشته باشه اون منم ... !!! چرا باید اینقدر اذیت شم مگه چه گناهی کردم آخه ؟؟ خدایی هم فکر کنی یه بچه 8 9 ساله نه تجاوز میتونه کنه (هنوز زورشو نداره) نه مواد بزنه نه حالیش میشه که کفر بگه نه هر گناه کت و کلفت دیگه ... !!!
ولی الان رو یه تز دیگه دارم کار میکنم ... اونم اینه که من قبلاً تو یه زندگی دیگم اینقدر حال کردم و ثروتمند بودم که الان خدا حال کرده اینجا از سوراخ بینی راستم (بلد نبودم بنویسم دماق دیکتشو شک دارم ) در بیاره همشو ... اگه نه واسه همش باید موقعیت بیاد جلو پام و بپره؟؟ الان یه موقعیت دیگه پیش اومده اگه اینم بپره من نظریه راجع به تناسخ میدم ببین کی گفتم ... دنیا رو باهاش فتح میکنم ... !!!

حالا فهمیدین چرا دارم به تناسخ ایمان قلبی میارم ؟؟ دهن منو سرویس کرده این زندگی از بس شاد و پشیمونم کرده ... !!! تف تف تف اه !!!

No comments:

Post a Comment